Kampánytervezés

Weboldalkészítés, logótervezés, arculattervezés, keresőoptimalizálás, webshop, webáruház, webdesign, kiadványszerkesztés (DTP), reklámfilm, szórólap, plakátEgy online reklámkampány megtervezése során nagy gondot fordítunk arra, hogy felmérjük az Ön termékének, szolgáltatásának üzleti jellemzőit, annak érdekében, hogy a lehető legmegfelelőbb reklámeszközzel, a legalkalmasabb időpontban és a legideálisabb fórumon keresztül jusson el a promóciós üzenet a kívánt célcsoporthoz. A különböző reklámkampány típusokat egymással vegyítve, az ügyfél céljaira maximálisan ráhangolódva alakítjuk ki az alkalmazandó kampánycsomagot.

A marketing tanácsadás menete

Bannerkampány

Weboldalkészítés, logótervezés, arculattervezés, keresőoptimalizálás, webshop, webáruház, webdesign, kiadványszerkesztés (DTP), reklámfilm, szórólap, plakátA banner az online hirdetés hagyományos formája. Weboldalakon elhelyezett különféle méretű – többnyire animált reklámcsík, mely szöveg, kép, videó, esetleg hang típusú multimédiás eszközök használatával promóciós ajánlatot közvetít egy bizonyos termékről, szolgáltatásról, melynek részleteit a bannerre kattintva érhetjük el. Célszerű a bannert a kampányra kiszemelt weboldal tetején vagy jobb oldalán elhelyezni, mert ezeket a helyeket nézik meg a látogatók a legjobban, sajnos ezek a helyek általában drágábbak is emiatt. A banner bizonyos esetekben akkor is hatásos, ha nem kattintanak rá, viszont ilyenkor szükséges megjeleníteni benne cégarculatra vonatkozó utalásokat (logó, név, szlogen). A bannerkampány költségei megjelenés alapján alakulnak, ezért az ADV (hirdetés megjelenés), CT (átkattintás), UV (egyedi látogató) adatok vizsgálata alapján választjuk ki a hirdetéshordozó platformokat.

Pay per click hirdetés kampány

Weboldalkészítés, logótervezés, arculattervezés, keresőoptimalizálás, webshop, webáruház, webdesign, kiadványszerkesztés (DTP), reklámfilm, szórólap, plakátA keresőoptimalizálással ugyan komoly eredményeket érhetők el a keresőszervereken történő rangsorolás terén, de olyan esetekben, ahol a konkurencia már nagyon megvetette a lábát, nehéz előrejutni a listán és így lemarad a cégünk a versenyben. Ilyen helyzetben érdemes fizetett keresőoptimalizálás hirdetés lehetősége után nyúlni. A pay per click (fizetés kattintásonként) hirdetési lényege, hogy a hirdető csak a tényleges látogatók után fizet, szemben hagyományos bannerkampánnyal, ahol ez megjelenítés alapján történik.

PR-cikk kampány

Weboldalkészítés, logótervezés, arculattervezés, keresőoptimalizálás, webshop, webáruház, webdesign, kiadványszerkesztés (DTP), reklámfilm, szórólap, plakátElőfordulhat, hogy a hagyományos online reklám eszközei túlságosan szűkösnek bizonyulnak a megbízó üzleti közlendőjének a továbbítására. Amikor egy szlogen, vagy egy pár másodperces animációs banner által közvetített információnál többet akarunk megosztani a közönséggel, akkor célszerű alkalmaznunk a PR-cikket. Fontos tudni, hogy bármilyen témáról nem, de azért sok témáról készíthető PR-cikk. A dolgok menete a következő: a felkért újságíró, az ügyfél cégéről, termékeiről, szolgáltatásairól megír egy cikket, ami felkerül egy vagy több a témával foglalkozó weboldalra. Mivel az online hirdetésnek ez az ága kicsit intellektuálisabb – mind műfaj, mind az olvasó célcsoport tekintetében is – ügyelni kell arra, hogy az írás ne egy átlátszó hirdetési trükknek tűnjön, hanem egy érdekes újságcikk legyen. Ára általában magasabb, mint a hagyományos hirdetéseké, viszont előnye, hogy a kampány élettartama hosszú, mivel a PR-cikk huzamosabb ideig olvasható az online sajtóorgánum weboldalán.

WEB 2.0-s kampány

Weboldalkészítés, logótervezés, arculattervezés, keresőoptimalizálás, webshop, webáruház, webdesign, kiadványszerkesztés (DTP), reklámfilm, szórólap, plakátA WEB 2.0 – az új világháló, kialakulását új technológiák, új webes közösségek és új internetes magatartások megjelenése követte. A reklámszakma felmérte a WEB 2.0 – s lehetőségeket, és mint mindig, ebben az esetben is gyorsan lépett az új médiumok marketing célú kiaknázásában: blogok, kép- és videómegosztók, közösségi portálok. Egy WEB 2.0 – s kampány jóval munkaigényesebb, mint a hagyományos reklám megoldások, viszont hatékonyabb és a megjelenése folyamatos.

Marketing E-mail kampány

Weboldalkészítés, logótervezés, arculattervezés, keresőoptimalizálás, webshop, webáruház, webdesign, kiadványszerkesztés (DTP), reklámfilm, szórólap, plakátAz E-mail marketing egy kifejezetten hatékony direkt marketing megoldás. Hírlevél meglévő ügyfeleinek, vagy promóciós ajánlatok potenciális vevőinek. Ügyfelünk igényeire szabva, különböző szűrőket alkalmazva összeállítjuk a címlistát, és postázzuk az e-maileket, elvégezzük az utólagos értékeléseket az olvasási, átkattintási statisztikák alapján.

Kampánytervezés szolgáltatás megrendelése

  • Személyes adatok
    0
  • Vezetéknév*
    1
  • Keresztnév*
    2
  • E-mail*Működő E-mail cím szükséges
    3
  • Telefon*Munkaidőben is hívható
    4
  • Település*
    5
  • Cégnév*
    6
  • Weboldal*Előtag: http://
    7
  • Igényelt szolgáltatás
    8
  • Akciós csomagok*Válassza ki az Önnek megfelelőt!
    WEBOLDALKÉSZÍTÉS START csomag (10.000 Ft/hó)
    WEBOLDALKÉSZÍTÉS PRÉMIUM csomag (20.000 Ft/hó)
    WEBOLDALKÉSZÍTÉS EXTRA csomag (25.000 Ft/hó)
    LOGÓTERVEZÉS csomag (10.000 Ft-tól)
    ARCULATTERVEZÉS csomag (30.000 Ft-tól)
    9
  • Szolgáltatás kategóriák*Kérjük válasszon!
    10
  • Megjegyzés*Kiegészítő információk
    15
  • EllenőrzésMásolja be a karaktereket!
    16
  • 17